E-mailowa obsługa klienta zawodzi
Poczta e-mail jest najsłabszym kanałem obsługi klienta w WielkiejBrytanii.
Tak wynika z badania przeprowadzonego przez firmę Transversal,będącej dostawcą rozwiązań obsługi klienta. Transversalprzeanalizował 100 czołowych brytyjskich firm z różnych branż podkątem ich zdolności do odpowiadania na pytania klientów przeztelefon, stronę internetową lub pocztę e-mail.
Okazało się, że tylko na 46 procent pytań zadanych drogą mailowąuzyskano właściwe odpowiedzi, podczas gdy 28 procent firm nieudzieliło żadnych odpowiedzi - informuje na swojej stronieinternetowej eMarketer.
Przeciętny czas odpowiedzi na pytanie zadane poprzez pocztęe-mail wyniósł aż 46 godzin. To znaczące pogorszenie w porównaniu z2006 rokiem, kiedy na odpowiedzi trzeba było czekać średnio 33godziny.
Dla porównania, na pytania zadawane poprzez stronę internetową,firmy potrafiły właściwie odpowiedzieć w 50 procentach przypadków,a w przypadku 55 procent pytań zadawanych drogą telefoniczną, naodpowiedź nie trzeba było czekać dłużej niż dwie minuty.
źródło: eMarketer

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 
Dołącz do dyskusji: E-mailowa obsługa klienta zawodzi