Elżbieta Hołubka: z Wydawnictwa Zwierciadło na dyrektora reklamy w Wydawnictwie Te-Jot
Elżbieta Hołubka objęła stanowisko dyrektora reklamy w Wydawnictwie Te-Jot. Zastąpiła Marlenę Długosz, która pozostaje w firmie.

Wcześniej Hołubka przez 5 lat pracowała w Wydawnictwie Zwierciadło na stanowisku dyrektora biura reklamy. Z firmą rozstała się w październiku ub.r. W przeszłości przez 17 lat związana była z wydawnictwem G+J Polska, gdzie od 1995 roku do 2002 roku pracowała na takich stanowiskach jak advertising manager, zastępca dyrektora biura reklamy oraz zastępca dyrektora reklamy i marketingu. Natomiast od 2003 roku do grudnia 2011 roku była dyrektorem biura reklamy G+J.
Dotychczasowa szefowa biura reklamy Te-Jot Marlena Długosz pozostaje w firmie, będzie dalej pracować w dziale reklamy.
Wydawnictwo Te-Jot jest wydawcą miesięczników „Weranda”, „Weranda Country”, „Wróżka” i tygodnika „Gwiazdy Mówią”.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Elżbieta Hołubka: z Wydawnictwa Zwierciadło na dyrektora reklamy w Wydawnictwie Te-Jot