Endemol Shine Polska poszukuje uczestników do nowego show „Return Masters”
Firma Endemol Shine Polska w czwartek rozpoczęła poszukiwania uczestników do nowego projektu o roboczym tytule „Return Masters”. Jak wynika z naszych informacji program trafi do jednego z kanałów Polsatu.

„Return Masters” to program w którym łowcy okazji prześcigają się w licytowaniu a następnie jak najkorzystniejszej sprzedaży całych palet przedmiotów pochodzących ze zwrotów. W projekcie biorą udział fascynaci, zawodowcy, pasjonaci dawania przedmiotom drugiego życia.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Poszukiwania uczestników chętnych do udziału w programie rozpoczęły się w czwartek, 21 września 2023 roku. Formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie endemolshine.pl.
- Jeśli uwielbiasz adrenalinę, czujesz, że możesz zostać odkrywcą, prawdziwym poszukiwaczem skarbów, a przy okazji masz żyłkę do robienia interesów, wiesz co warto sprzedać a co warto kupić żeby jak najwięcej zyskać - zgłoś się do nas – informuje producent.
Kiedy i gdzie emisja?
Endemol Shine Polska nie podaje informacji na temat nadawcy, dla którego projekt „Return Masters” będzie realizowany.
Jak wynika z naszych informacji program trafi do jednego z kanałów Polsatu.
Formuła „Return Masters” jest zbliżona do formuły emitowanego w Czwórce show „Łowcy skarbów. Kto da więcej” (aktualnie w stacji oglądać można trzeci sezon), w którym uczestnicy mają okazję zaprezentować swoje antyki czy inne przedmioty kolekcjonerskie, mogące prezentować jakąkolwiek wartość - oraz skonsultować ich pochodzenie, historię i wartość z ekspertem.
Zasady nowego projektu Endemol Shine Polska przypominają także znanego z TTV reality-show „Zakup w ciemno”, w którym kilku doświadczonych handlarzy i nie obawiających się ryzyka sprzedawców konkuruje ze sobą walcząc o zdobycie najbardziej wartościowego towaru. Jesienią stacja pokazuje drugą odsłonę cyklu.
Endemol Shine Polska z 74 mln zł przychodu w 2022 roku
Przychody producenta telewizyjnego Endemol Shine Polska, realizującego formaty dla głównych nadawców telewizyjnych, Netfliksa i Viaplay, zmniejszyły się w 2022 roku o 20,5 proc. do 74,71 mln zł, a wynik netto poszedł w dół z 2,68 mln zł zysku do 1,18 mln zł straty.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Endemol Shine Polska poszukuje uczestników do nowego show „Return Masters”
Raz wyciągneli jakiś sprzęt i podali kwote prawie jak za nowy. I tak sobie myśle - kto kupi sprzet z rozwalonym pudłem/opakowaniem (wymacamy ;) )za cene prawie jak za nowy? W sklepie to jeszcze gwarancje dostanie a tu?
Żenujące.