Ewa Farna i Afromental - „Gwiazdy w natarciu” w Viva Polska
Ruszyła kampania reklamowa wspierająca akcję „Gwiazdy w natarciu, czyli Viva w rękach artystów”. MTV Networks Polska przygotowała ją wspólnie z firmami MEC i K2.
W ramach akcji „Gwiazdy w natarciu, czyli Viva w rękach artystów” w różnych programach Viva Polska jako gospodarze będą występować wykonawcy od początku swoich karier wspierani przez tę stację, m.in. zespół Afromental oraz wokalistka Ewa Farna. Artyści będą pojawiać się m.in. w notowaniach muzycznych „Street Charts”, „Viva Movie”, „In & Out”, „Power Lista” i „Download Chart”, weekendowych zestawieniach Top 50 i Top 20 czy w porannych pasmach muzycznych „Viva Top 5” oraz „Top 5 Best of Viva”. W ten sposób widzowie będą mogli częściej zobaczyć na antenie swoje ulubione gwiazdy oraz dowiedzieć się więcej o ich muzycznych zainteresowaniach, karierze i ulubionych programach Vivy.
Akcję – zaplanowaną do końca czerwca – wspierają działania reklamowe w telewizji (Viva Polska, MTV Polska, Comedy Central Polska) oraz internecie (m.in. Demotywatory, Pudelek, Sciąga, WP, Fotka, Gadu-Gadu, Interia czy Facebook). Kreację tek kampanii przygotował zespół MTV Networks Polska we współpracy z agencją K2, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Ewa Farna i Afromental - „Gwiazdy w natarciu” w Viva Polska