Doda ambasadorką Uber Eats w pierwszej polskiej kampanii
Właśnie ruszyła pierwsza polska kampania Uber Eats. Twarzą popularnej platformy do zamawiania posiłków oraz zakupów z dostawą do domu, została Doda – jedna z najbardziej rozpoznawalnych postaci polskiego show-biznesu.
screen z reklamy Uber Eats

To pierwsza kampania platformy w Polsce, który ma tak zintegrowany charakter: lokalną produkcję, nacisk na storytelling i udział ikonicznej postaci polskiej popkultury.
Pierwsza polska ambasadorka marki - Doda - nie tylko pojawia się w spotach kampanii, ale również stworzyła na ich potrzebę nowy utwór.
Kampania obejmuje m.in. emisję spotów w wybranych stacjach tv oraz w internecie, m.in. w social mediach i na YouTube.
Doda ostatnio promowała m.in. markę Dafi.
Kampanie reklamowe

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Doda ambasadorką Uber Eats w pierwszej polskiej kampanii
Takie Lody Koral im wyszły hahaha