Doda ambasadorką Uber Eats w pierwszej polskiej kampanii
Właśnie ruszyła pierwsza polska kampania Uber Eats. Twarzą popularnej platformy do zamawiania posiłków oraz zakupów z dostawą do domu, została Doda – jedna z najbardziej rozpoznawalnych postaci polskiego show-biznesu.
screen z reklamy Uber Eats

To pierwsza kampania platformy w Polsce, który ma tak zintegrowany charakter: lokalną produkcję, nacisk na storytelling i udział ikonicznej postaci polskiej popkultury.
Pierwsza polska ambasadorka marki - Doda - nie tylko pojawia się w spotach kampanii, ale również stworzyła na ich potrzebę nowy utwór.
Kampania obejmuje m.in. emisję spotów w wybranych stacjach tv oraz w internecie, m.in. w social mediach i na YouTube.
Doda ostatnio promowała m.in. markę Dafi.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: Doda ambasadorką Uber Eats w pierwszej polskiej kampanii
Takie Lody Koral im wyszły hahaha