Finał "Masterchefa" i "Kuchenne Rewolucje" najdroższe w grudniu w TVN
W ofercie handlowej TVN na grudzień najwyższe ceny reklam mają spoty przy finałowym odcinku "Masterchefa", "Kucehnnych rewolucjach" oraz przy codziennym programie "Uwaga!Koronawirus". Trzeba zapłacić za nie ponad ok. 90 tys. zł.
Na 90,4 tys. zł (cena netto dla spotu 30-sek., bez rabatów) wyceniono spot przy finałowym odcinku programu "Masterchef", który zostanie wyemitowany 6 grudnia br.
Niewiele mniej, bo 88,1 tys. zł kosztuje z kolei reklama przy "Kuchennych Rewolucjach", a 84,8 tys. zł trzeba zapłacić za spot przy emitowanym w dni powszednie tuż po "Faktach" programie "Uwaga!Koronawirus".
61,3 tys. zł kosztuje reklama przy "Milionerach", a 62,8 tys. zł - przy serialu "Na Wspólnej". Reklamodawcy zainteresowani pojawienie ię z przekazem w bloku przy sobotnim "Lego Masters" zapłacą 57,2 tys.zł.
Spot przy "Faktach" wyceniono na 82,5 tys. zł dla emisji w niedziele i 78,3 tys. zł w dni robocze. Stawki dla serwisu sportowego wynoszą odpowiednio 80,3 tys. zł i 75,5 tys. zł, a dla prognozy pogody - 68,8 tys. zł i 67 tys. zł.
12 grudnia br. TVN tuż po "Faktach" wyemituje specjalny charytatywny blok reklamowy #TVNpomagajmysobie, z którego całkowity dochód zostanie przekazany na posiłki dla najbardziej potrzebujących. Blok ten podlega specjalnej wycenie, a szczegóły na ten temat mają zostać podane w późniejszym terminie.
TVN Media jako drugie biuro reklamy tv po BR TVP podało ceny reklam na grudzień br.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Finał "Masterchefa" i "Kuchenne Rewolucje" najdroższe w grudniu w TVN
,, Kuchennych rewolucji,,.