„Focus Historia” nowym liderem sprzedaży pism historycznych, „Uważam Rze Historia” o 82 proc. w dół
Na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników historycznych w listopadzie 2013 roku awansował magazyn „Focus Historia”. Ogromny spadek, wynoszący aż 82 proc., zanotowało „Uważam Rze Historia”.
Sprzedaż ogółem miesięcznika „Focus Historia” (G+J Polska) w listopadzie 2013 roku wyniosła 28 531 egz. i w porównaniu do listopada 2012 roku była niższa o 22,39 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Druga lokata należała do magazynu „Newsweek Historia” (Ringier Axel Springer Polska), którego sprzedaż ogółem w badanym miesiącu wyniosła 27 760 egz. Tytuł ten miesięcznikiem jest od marca ub.r. (więcej na ten temat), a wcześniej przez dwa lata ukazywał się jako dwumiesięcznik.
Natomiast z pierwszego na trzecie miejsce spadł miesięcznik „Uważam Rze Historia” (Gremi Media). Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem aż o 82,24 proc. i wyniósł 14 324 egz.
ZKDP | listopad | |
Wirtualnemedia.pl | 2013 | 2012 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Focus Historia | 28 531 | 36 760 |
Newsweek Polska Historia | 27 760 | - |
Uważam Rze Historia | 14 324 | 80 643 |
W listopadzie 2013 roku w porównaniu do września 2013 roku wszystkie pisma zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił magazyn „Uważam Rze Historia” - było to 30,61 proc.
ZKDP | 2013 | |
Wirtualnemedia.pl | listopad | październik |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Focus Historia | 28 531 | 33 030 |
Newsweek Polska Historia | 27 760 | 33 836 |
Uważam Rze Historia | 14 324 | 20 642 |
Do ZKDP nie zostały na razie zgłoszone miesięczniki „W Sieci Historii” (Fratria) oraz „Historia Do Rzeczy” (Orle Pióro), bo ich wydawcy uznali, że nie mają takiej potrzeby (dowiedz się więcej).

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 

Dołącz do dyskusji: „Focus Historia” nowym liderem sprzedaży pism historycznych, „Uważam Rze Historia” o 82 proc. w dół
I bardzo dobrze, liczy się jakość,a nie ilość.