Focus Nation i Imagine Nation mają nowych szefów kreatywnych
IF Nation Group wprowadza kluczowe zmiany w obszarze kreacji swoich agencji Focus Nation i Imagine Nation. Dawid Bednarski i Aniela Radomska awansują na nowych dyrektorów kreatywnych.

Ich awanse mają wspierać realizację strategii rozwoju, synergię działań w ramach grupy i umacniać kompetencje agencji w kluczowej dla klientów sferze kreacji.
– Zarówno Dawid Bednarski, jak i Aniela Radomska są związani z naszą Grupą od lat. Są twórcami najbardziej wymagających projektów kreatywnych dla naszych klientów. Teraz jako liderzy kreacji w Grupie będą współtworzyć przyszłość naszych agencji – podkreśla Rafał Kupidura, prezes zarządu IF Nation Group. – Wiemy, że mocna kreacja buduje naszą przewagę konkurencyjną w oczach klientów. Tworzymy więc strukturę opartą na najlepszych ekspertach w tym obszarze.
Dawid Bednarski jest związany z Grupą od 2019 roku, dotychczas pełnił funkcję dyrektora kreatywnego Imagine Nation. Odpowiadał za projekty kreatywne dla takich marek jak, m.in. Coca-Cola HBC, Philip Morris Polska, Grupa Żywiec, Orange Polska, Brown Forman, Pepco. Juror w polskich i międzynarodowych konkursach branżowych, m. in. Eventex, MP Power Awards, laureat nagrody Kreatywny Roku Branży Eventowej 2015.
Aniela Radomska stworzyła w strukturze agencji dział lifestyle. W 2021 roku wybrana kreatywną roku Branży Eventowej. W 2025 roku to właśnie projekty lifestylowe zdobyły nagrody Eventex i MP Power Awards, a agencja Imagine Nation znalazła się po raz kolejny w Top 10 najlepszych agencji eventowych w Polsce, pracując dla takich marek jak m.in. Coca-Cola HBC, L’Oreal, Red Bull, Samsungi, Armani, Maybelline, Kerastase, Sephora, Charlotte Tilbury, Omoda, Grupa Żywiec, Pepco, Lyreco, Avon.
Dołącz do dyskusji: Focus Nation i Imagine Nation mają nowych szefów kreatywnych