Gemius ma zlecenie z TVP na blisko 1 mln zł
Telewizja Polska wybrała firmę Gemius do pomiaru treści multimedialnych oraz ruchu w witrynach internetowych. Będzie z nią pracować przez rok – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Gemius był jedyną firmą, która złożyła ofertę w przetargu Telewizji Polskiej na realizację tego zamówienia. Zaproponował kwotę 993 436,56 zł.
Pomiar ruchu w witrynach internetowych ma obejmować zachowania użytkowników na witrynach internetowych oraz korzystanie ze stron i aplikacji internetowych.
Gemius zajmie się na zlecenie TVP także pomiarem treści multimedialnych audio i wideo, w tym spotów oraz bloków reklamowych emitowanych przez dedykowane odtwarzacze wideo osadzone na stronach portali Telewizji Polskiej w aplikacjach, jak również materiałów wideo (wraz z reklamami) osadzonych na stronach lub w aplikacjach podmiotów trzecich, korzystających z playerów TVP.
Będzie też mierzyć kontrolowane przez publicznego nadawcę domeny, serwisy, aplikacje mobilne, smart TV, HBB TV oraz treści multimedialne, wykorzystywane za pośrednictwem komputerów, telewizorów i urządzeń mobilnych przez użytkowników z i spoza obszaru Polski. Umowa ze zwycięską firmą zostanie zawarta na rok.
Dołącz do dyskusji: Gemius ma zlecenie z TVP na blisko 1 mln zł