Glamki.pl bez własnej redakcji. Murator zmienia strategię w internecie
Spółka Murator rozwiązała redakcję lifestylowego serwisu internetowego Glamki.pl - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Strona nadal jest jednak aktualizowana, a jej dotychczasowi dziennikarze pozostają w firmie.
- Zmieniamy strategię budowy portfolio marek internetowych, w związku z czym reorganizujemy redakcje internetowe, co dotyczy także serwisu Glamki.pl. Wszyscy pracownicy serwisu (około pięć osób - przyp. red.), łącznie z redaktor prowadzącą Michaliną Guzikowską, nadal pracują w spółce - mówi Katarzyna Białek, wiceprezes Muratora i Time odpowiedzialna za pion internetu. Szczegółów nowej strategii Białek nie chce ujawnić.
Mimo braku oddzielnej redakcji, serwis Glamki.pl nie został zamknięty. Pojawiają się w nim głównie artykuły pochodzące z agencji z kontentem lifestylowym, materiały PR oraz tłumaczenia z serwisów zagranicznych. Za dodawanie treści odpowiadają pracownicy pionu internetowego Muratora. Nie jest za to aktualizowany fanpage witryny na Facebooku.
Z danych Megapanel PBI/Gemius wynika, że serwis Glamki.pl w czerwcu br. miał 228,7 tys. użytkowników, którzy wygenerowali 784,6 tys. odsłon (zobacz dane serwisów tematycznych).
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Glamki.pl bez własnej redakcji. Murator zmienia strategię w internecie