Go Culture dla Goshico
Agencja Go Culture rozpoczyna obsługę marki Goshico w zakresie komunikacji. Umowa została zawarta na czas nieokreślony.
W ramach obsługi Goshico, marki modowej łączącej inspiracje polskim wzornictwem ludowym z najnowszymi trendami we wzornictwie użytkowym, agencja Go Culture przygotuje i zrealizuje dla niej strategię komunikacji wspierającej jej znajomość oraz promocji jej designerskich produktów. Działania będą opierać się na media relations i social relations oraz współpracy ze stylistami i specjalistami ds. wizerunku.
Umowa – zawarta po zaakceptowaniu przez Goshico oferty złożonej przez Go Culture – obowiązuje przez czas nieokreślony.
Nowi klienci

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Go Culture dla Goshico