Sarota PR obsługuje markę Vertiv
Agencja Sarota PR rozpoczyna obsługę public relations marki Vertiv, amerykańskiego dostawcy infrastruktury da centrów danych itp.

Specjalistą prowadzącym działania agencji dla Vertiv jest Artur Szeremeta. Agencja odpowiada za usługi media relations – w tym przygotowywanie i dystrybucję materiałów prasowych, lokowanie ekspertów marki w mediach oraz organizację wydarzeń prasowych.
Umowa pomiędzy producentem a agencją jest bezterminowa.
Nowi klienci

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Sarota PR obsługuje markę Vertiv