Katarzyna Sosińska stawia na własną markę w PR
Po 9 latach pracy jako PR manager dla szwajcarskiej marki zegarkowej Longines, a łącznie po prawie 20 latach pracy w korporacjach polskich i zagranicznych, Katarzyna Sosińska rozpoczęła działalność pod własnym nazwiskiem.
Sosińska opracowała autorskie warsztaty ze strategii PR i wizerunku, świadczy usługi konsultacyjne oraz prowadzi własną markę MarzyMiś.
– Po prawie dwóch dekadach pracy jako PR-owiec dla firm, postanowiłam postawić na siebie. Wraz z doświadczeniem rosła we mnie potrzeba dzielenia się wiedzą. Moim obecnym celem zawodowym jest motywować, inspirować i przekazywać dawkę doświadczenia w pigułce, tak, aby każdy mógł się rozwijać wizerunkowo i biznesowo – mówi Katarzyna Sosińska.
Przez ostatnie 9 lat pełniła obowiązki PR managera szwajcarskiej firmy zegarkowej Longines, rozwijając markę w Polsce. Wcześniej pracowała jako PR manager dla sieci jubilerskiej W.KRUK, gdzie odpowiadała za działania PR dla segmentu biżuterii i zegarków, w tym głównie marki Rolex. Odpowiadała również za PR dywizji luksusowej L’Oréal Polska i marek takich jak Yves Saint Laurent, Giorgio Armani, Lancome. Karierę zaczynała w agencji PR Everest, która specjalizowała się w debiutach giełdowych i PR finansowym.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Katarzyna Sosińska stawia na własną markę w PR