Good One PR wypromuje torby Cotchi Warsaw
Good One PR rozpoczęła współpracę z marką ekskluzywnych toreb Cotchi Warsaw. Współpracę nawiązano w wyniku działań new business.

Agencja w ramach zawartej umowy zajmie się kompleksową obsługą komunikacyjną firmy, współpracą z influencerami oraz doradztwem w obszarze marketingu. Koordynacją projektu po stronie agencji zajmują się Artur Babicz, account executive oraz Ewelina Puławska, account manager.
Klient został pozyskany w ramach działań new business. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.
Cotchi Warsaw to młoda polska marka toreb, których sprzedaż prowadzona jest przez internet.
Nowi klienci

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Good One PR wypromuje torby Cotchi Warsaw