Grayling obsłuży Chorwacką Wspólnotę Turystyczną
Agencja Grayling zajmie się obsługą public relations z Chorwacką Wspólnotą Turystyczną (CNTB) na arenie międzynarodowej.
Do zadań agencji należy zwiększenie świadomości i pozytywnego postrzegania Chorwacji jako popularnego kierunku turystycznego. Grayling będzie odpowiedzialna za wkład w zwiększenie liczby turystów odwiedzających ten kraj.
Działania promujące Chorwację będą prowadzone przez międzynarodowy zespół ekspertów z Niemiec, Austrii, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii, Francji, Włoch, Szwecji, Norwegii, Holandii, Polski oraz Stanów Zjednoczonych ze szczególnym uwzględnieniem Nowego Jorku.
Strony nie informują, na jaki okres podpisano umowę o współpracy.
Nowi klienci
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Grayling obsłuży Chorwacką Wspólnotę Turystyczną