Grayling odpowiada za kampanię antynikotynową w 27 państwach UE
Grayling wygrał przetarg Komisji Europejskiej na przeprowadzenie ogólnoeuropejskiej kampanii społecznej zachęcającej osoby dorosłe do zaprzestania palenia tytoniu.
W ramach konsorcjum Grayling, reprezentujący firmę-matkę Huntsworth Group, będzie odpowiedzialny za opracowanie treści komunikacyjnych, media relations, PR, relacje z interesariuszami oraz koordynację współpracy z partnerami w 27 państwach członkowskich Unii.
Za koordynację działań PR na wszystkich rynkach UE odpowiadać będzie departament Komunikacji Europejskiej Polityki Społecznej w brukselskim biurze Grayling.
W Polsce za działania komunikacyjne kampanii odpowiedzialna będzie Małgorzata Dziak-Masny.
Nowi klienci

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Grayling odpowiada za kampanię antynikotynową w 27 państwach UE