Grupa Polskie Składy Budowalne przedłużyła współpracę z ContentHouse
Grupa PSB przedłużyła o kolejny rok umowę z agencją ContentHouse w zakresie działań w digital marketingu. Współpraca obu firm trwa od dwóch lat.

Grupa PSB wybrała do obsługi komunikacyjnej ContentHouse w 2016 roku. W pierwszym roku firma doradzała klientowi w obszarze marketingu internetowego. Rok później przejęli większość zadań z zakresu komunikacji Grupy w internecie.
W tym roku agencja będzie odpowiadać za obsługę mediów społecznościowych profili wchodzących w skład Grupy PSB. ContentHouse odpowiada za strategię, kreację, bieżącą moderację kanałów social media oraz prowadzenie kampanii reklamowych w mediach społecznościowych.
- Kolejny rok owocnej współpracy z ContentHouse utwierdził nas w przekonaniu, że to właśnie z tymi specjalistami chcemy budować spójną komunikację w tak ważnym dla nas kanale, jakim jest stale rosnący digital - komentuje Jarosław Zaborowski, z-ca dyrektora ds. marketingu w Grupie PSB.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Grupa Polskie Składy Budowalne przedłużyła współpracę z ContentHouse