Grupa Tutore stawia na rozwój AI i obszaru B2B
Grupa Tutore wzmacnia swoje struktury, powołując dwóch doświadczonych menedżerów na kluczowe stanowiska: Tomasza Kostrząba i Tomasza Słomę.

Tomasz Kostrząb objął stanowisko head of AI i będzie odpowiadał za rozwój strategii sztucznej inteligencji w Grupie, wspierając innowacje i wzrost organizacji.
Kostrząb ma wieloletnie doświadczenie w zakresie sztucznej inteligencji. Wcześniej był związany z Tuatara oraz IBM, będzie odpowiadał za wdrażanie strategii AI w Grupie Tutore.
Jego celem jest integracja rozwiązań AI z produktami, procesami i kulturą organizacyjną, aby wspierać innowacje i rozwój.
Specjalizuje się w tworzeniu systemów predykcyjnych, klasteryzacji danych oraz rozwiązań rozwiązań bazujących na generatywnej sztucznej inteligencji, które znajdowały zastosowanie w branżach ubezpieczeniowych i e-commerce. Jego wcześniejsze doświadczenia obejmują doradztwo bankom w zakresie AIgovernance oraz tworzenie platform marketingowych w czasie rzeczywistym opartych na danych first-party.
Tomasz Słoma został mianowany group head of B2B marketing & PR, przejmując odpowiedzialność za komunikację i działania marketingowe w segmencie B2B.
Słoma to specjalista z ponad 15-letnim doświadczeniem w marketingu i rozwoju biznesu. Przez ostatnie lata związany był z eTutor, gdzie kierował działaniami marketingowymi i PR w segmencie B2B. Wnosi do Grupy Tutore wiedzę z zakresu komunikacji biznesowej, rozwoju relacji z kluczowymi klientami oraz strategii marketingowych.
Jego misją w nowej roli będzie dalsza profesjonalizacja działań marketingowych i budowanie silnej marki Grupy Tutore na rynku edukacyjnym.
Dołącz do dyskusji: Grupa Tutore stawia na rozwój AI i obszaru B2B