Halny wieje w nowym spocie Tatry (wideo)
Pod hasłem „Bystre piwo” ruszyła telewizyjna kampania reklamowa Tatry. Akcję na zlecenie Grupy Żywiec przygotowały agencja reklamowa PZL i dom mediowy OMD Macroscope.
Nowy spot reklamowy piwa Tatra w żartobliwy sposób pokazuje zmagania górali z wiatrem halnym. Przekaz pod hasłem „Bystre piwo” ma podkreślać autentyczność marki. W reklamie występują zresztą prawdziwi polscy górale.
Spot od 11 listopada jest emitowany w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych.
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa PZL, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD Macroscope.
Kampanie reklamowe

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Halny wieje w nowym spocie Tatry (wideo)