HBO Max wyemituje program biznesowy „The Big Shot” z Bethenny Frankel
HBO Max zamówił osiem odcinków programu "The Big Shot with Bethenny", stworzonego przez Marka Burnetta z MGM Television. Będzie to seria konkursów dla zawodników, którzy będą walczyli o stanowisko wiceprezesa firmy Skinnygirl.

W półgodzinnych odcinkach zawodnicy będą starać się o stanowisko wiceprezesa i zastępcy Bethenny Frankel w jej firmie Skinnygirl. Uczestnicy będą testowani w zadaniach i wyzwaniach stawianych przed nimi w programie. Bethenny Frankel będzie w ten sposób sprawdzała, jak bardzo zdeterminowany i kreatywny jest zawodnik, aby wspiąć się na szczyt w biznesie.
Producentem "The Big Shot with Bethenny" jest MGM Television, a twórcą formatu jest dyrektor generalny tej firmy Mark Burnett, który będzie też producentem wykonawczym programu wraz z Bethenny Frankel.
Frankel jest założycielem i prezesem Skinnygirl, marki lifestylowej dla kobiet oraz byłą gwiazdą serialu reality show "Gospodynie z kasą. Nowy Jork" ("The Real Housewives od New York City").
"Bethanny Frankel to rzadki talent"
- Poznałem Bethenny, kiedy umieściłem ją w pierwszym sezonie "The Real Housewives of New York City" i zrobiła na mnie ogromne wrażenie. To niesamowite, że jej imperium wciąż się rozwija i jestem przekonana, że kandydaci będą robili wszystko, aby dla niej pracować - powiedziała Jennifer O'Connell, wiceprezes ds. programów HBO Max.
- Bethenny to rzadki talent, a jej instynkt twórczy jest równy zdolnościom biznesowym. Współpraca z nią przy tworzeniu tej serii była niesamowitym doświadczeniem - powiedział Barry Poznick, prezes MGM Television. - Dajemy fanom Bethenny dostęp do jej firmy, aby mogli zobaczyć, jak zarządza swoim imperium, jednocześnie oferując jednemu z nich szansę dołączenia na stałe do jej zespołu zarządzającego - dodał.
- Poza macierzyństwem jako osobę definiuje mnie praca i determinacja, aby sprawiać, że niemożliwe staje się możliwe - powiedziała Bethenny Frankel. Na Instagramie bizneswoman napisała: "Tęskniliście za mną? Wracam w moim nowym show".
HBO Max wystartuje wiosną w USA
Bethenny Frankel jest osobowością telewizyjną, producentem programów oraz założycielką marki Skinnygirl. Z Markiem Burnettem pracowała w latach 2017-2019 w dwóch sezonach cieszącego się uznaniem krytyków programu "Shark Tank", w którym przedsiębiorcy prezentują swoje pomysły biznesowe przed pięcioma "rekinami biznesu", którzy decydują, czy zainwestować w ich firmy. Do 2019 r. grała też w ośmiu sezonach reality show "Gospodynie z kasą. Nowy Jork". W 2011 roku została uznana za jedną ze 100 najbardziej wpływowych gwiazd przez Forbes.
HBO Max to serwis VoD koncernu WarnerMedia, który zadebiutuje w maju 2020 roku, na razie jedynie w USA. Na początek na platformie pojawi się 10 tys. godzin godzin rozrywki oraz 1,8 tys. filmów i seriali. Zgodnie z zapowiedzią miesięczny abonament w serwisie będzie kosztował 14,99 dolara.
Na platformie znajdą się ekskluzywne treści produkowane m.in. przez stację HBO, a także seriale i filmy do których WarnerMedia posiada obecnie prawa. Znajdą się tam m.in. tytuły od Warner Bros., New Line, The CW, TNT czy Cartoon Network. W bibliotece serwisu mają się pojawić także nowe własne produkcje dostępne pod marką Max Originals. HBO Max będzie miał 31 oryginalnych serii w 2020 roku i 50 takich produkcji w 2021 roku.
Dla serwisu mają produkować tacy producenci i reżyserzy jak Steven Soderbergh, Greg Berlanti, Mindy Kaling i JJ Abrams. Serwis będzie pokazywać m.in. seriale „Friends” i „The Big Bang Theory”, wyprodukowane przez Warner Bros. W przeciwieństwie do innych platform streamingowych, HBO Max będzie wprowadzać nowe, oryginalne odcinki seriali jeden po drugim - podobnie jak w tradycyjnych sieciach telewizyjnych. Podczas imprezy z okazji dnia WarnerMedia w Burbank w Kalifornii, dyrektor generalny WarnerMedia John Stankey powiedział, że HBO Max skupi się na trzech obszarach programowych: dzieci/rodzina, pokolenie milenialsów/Gen-Z i dorośli, ze szczególnym uwzględnieniem kobiet. Reilly twierdzi, że średni wiek widza HBO wynosi 49 lat, w przypadku HBO Max ma to być 39 lat.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: HBO Max wyemituje program biznesowy „The Big Shot” z Bethenny Frankel