Heima PR pomaga w komunikacji festiwalu sztuk społecznych
Agencja Heima PR pro publico bono wspiera festiwal OFF Opera w komunikacji, projektowaniu graficznym i działaniach prowadzonych w mediach społecznościowych.
Dziesiąta edycja poznańskiego festiwalu sztuk społecznych OFF Opera odbywa się w dniach 23 września – 4 października. Interdyscyplinarne wydarzenie łączy muzykę, teatr, film oraz sztuki społeczne
W programie tegorocznej OFF Opery są m.in.: warsztaty z Zuzą Wrońską, autorami projektu TAXI, kompozytorką i dyrygentką Chóru Pogłosy Joanną Sykulską, Damianem Kostką znanym ze współpracy z zespołem Skalpel czy Ciepłymi Brejkami, twórcami hitu „Babciu, nie jem mięsa”. W darmowych warsztatach, spotkaniach, dyskusjach i koncertach będzie mógł wziąć udział każdy, kto się zapisze albo odbierze wejściówkę.
Heima PR odpowiada za: doradztwo strategiczne w zakresie komunikacji, przygotowanie planu komunikacji i działania media relations. Agencja zajmuje się również wsparciem komunikacji w mediach społecznościowych i wsparciem w projektowaniu graficznym.
Identyfikację wizualną 10. edycji zaprojektowały ilustratorka Ola Szmida oraz Anna Szmida. Projekty graficzne przygotowują Anna Szmida i Joanna Buczko.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Heima PR pomaga w komunikacji festiwalu sztuk społecznych