„Hell’s Kitchen” oglądało 1,8 mln widzów. Powstanie trzecia edycja
Drugą edycję reality-show „Hell’s Kitchen” oglądało średnio 1,8 mln osób. Polsat w czasie jego emisji zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym, przegrywając tylko z TVP2. Wpływy z reklam wyniosły 27,8 mln zł.

„Hell’s Kitchen - Piekielną kuchnię” oglądać można w Polsacie we wtorki o godz. 20.05, w okresie od 9 września do 18 listopada br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia oglądalność drugiej serii formatu wyniosła 1,76 mln widzów. Przełożyło się to na 10,91 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 16,41 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
W analizowanym okresie zdecydowanie największą popularnością cieszył się odcinek programu z 11 listopada br. Zgromadził on przed telewizorami 2,41 mln oglądających. Należy jednak pamiętać, iż tego dnia TVP2 w paśmie emisji „Piekielnej Kuchni” nie pokazywała swoich sztandarowych seriali „Barw szczęścia” i „M jak miłość”. Drugi w kolejności odcinek to finał produkcji, który śledziło 2,04 mln widzów.
Oglądalność „Hell’s Kitchen” odcinek po odcinku
Data | Godz. | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | ||
09-09-2014 | 20:05:17 | 1 616 150 | 10,60% | 16,36% |
16-09-2014 | 20:07:04 | 1 358 155 | 8,52% | 12,47% |
23-09-2014 | 20:06:02 | 1 602 569 | 9,91% | 15,53% |
30-09-2014 | 20:08:34 | 1 563 572 | 10,13% | 15,22% |
07-10-2014 | 20:05:54 | 1 653 646 | 10,30% | 15,96% |
21-10-2014 | 20:07:39 | 1 606 728 | 9,88% | 16,10% |
28-10-2014 | 20:07:10 | 1 913 736 | 12,16% | 19,28% |
04-11-2014 | 20:06:59 | 1 820 570 | 11,01% | 16,94% |
11-11-2014 | 20:08:12 | 2 407 807 | 13,89% | 17,84% |
18-11-2014 | 20:06:50 | 2 041 217 | 12,10% | 17,77% |
Średnio: | 1 763 299 | 10,91% | 16,41% | |
Pierwszą serię „Hell’s Kitchen”, emitowaną wiosną br., oglądało nieco więcej widzów, bo 1,79 mln, co dało Polsatowi odpowiednio 11,83 proc. i 18,76 proc. udziału (więcej na ten temat).
Polsat w czasie emisji „Hell’s Kitchen 2” zajmował drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem była Dwójka emitująca wówczas „Barwy szczęścia” i „M jak miłość” (raz pokazano programy kabaretowe), co przełożyło się aż na 30,08 proc. udziału. Gorzej od Polsatu wypadły: TVN („Na Wspólnej” i „Ugotowani”; 10,73 proc.) i TVP1 (kroniki sportowe, „Pogoda”, filmy fabularne, „Druga wojna światowa. Pierwsza ofiara”, dokument „Po-lin. Okruchy pamięci” oraz „Dzwony śmierci”; 8,91 proc. udziału). Taka sama kolejność stacji była wśród widzów w grupie komercyjnej.
Oglądalność programu na tle konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP2 | 4 868 950 | 30,08% | 23,99% |
Polsat - Hell’s Kitchen 2 | 1 763 299 | 10,91% | 16,41% |
TVN | 1 737 339 | 10,73% | 10,59% |
TVP1 | 1 441 720 | 8,91% | 8,60% |
Wpływy reklamowe z 10 premierowych odcinków drugiej serii kulinarnego formatu wyniosły 27,83 mln zł. Dla porównania pierwsza edycja z reklam zarobiła 20,5 mln zł. Natomiast wpływy z powtórek drugiej serii wyniosły 11,77 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
W drugiej serii reality-show „Hell’s Kitchen - Piekielna kuchnia” pod okiem Wojciecha Modesta Amaro rywalizowało 16 znawców sztuki kulinarnej. Zwycięzcą została Monika Dąbrowska, która wygrała 100 tys. zł i otrzymała pracę w restauracji Atelier Amaro.


Trzecia odsłona „Hell’s Kitchen” będzie emitowana w Polsacie wiosną przyszłego roku. Obecnie stacja poszukuje uczestników do programu (dowiedz się więcej).

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Hell’s Kitchen” oglądało 1,8 mln widzów. Powstanie trzecia edycja
Ale gratulację dla Moniki, która wygrała:)