Hestia tworzy dział marketingu online, na czele Maria Rosa
Ubezpieczyciel Ergo Hestia tworzy nowy dział marketingu dedykowany do działań w internecie. Na jego czele stanęła Maria Rosa.

Nowy dział marketingu online tworzy 14 pracowników Ergo Hestii, zrekrutowanych spośród osób z różnych działów wewnątrz firmy.
Pracami działu kieruje Maria Rosa, która do tej pory odpowiadała za budowanie sieci punktów sprzedaży i atrakcyjność działań marketingowych skierowanych do pośredników.
- Postanowiliśmy, że nie będziemy prowadzić tradycyjnej rekrutacji wśród specjalistów od marketingu internetowego. Zależało nam na tym, aby zaprosić do współpracy tych, którzy znają Ergo Hestię, ale przede wszystkim znają specyficzny rynek ubezpieczeniowy - mówi Maria Rosa.

Do podstawowych zadań nowego biura należą budowanie wizerunku oraz zwiększenie widoczności Ergo Hestii w Internecie. - Agencja Zenith prognozuje, że reklama digital od 2020 roku będzie pochłaniać ponad 50 procent globalnych wydatków. Świat przenosi się do sieci, a my chcemy mieć tam mocną pozycję już dzisiaj - dodaje Rosa.
Członkowie zespołu już opiekują się profilami social mediów, które należą do podstawowych kanałów komunikacyjnych nie tylko z klientami, ale też z agentami ubezpieczeniowymi.
Dołącz do dyskusji: Hestia tworzy dział marketingu online, na czele Maria Rosa