Honorata Skarbek reklamuje środki do wybielania zębów Biała Perła
Ruszyła kampania reklamowa służących do wybielania zębów środków Biała Perła (produkowanych przez Vitaprodukt). Bohaterką akcji, przebiegającej pod hasłem Biała Perła - uśmiechnij się!”, jest piosenkarka i blogerka modowa Honorata Skarbek.

Celem kampanii jest wzrost sprzedaży Białej Perły oraz wzmocnienie wizerunku marki jako specjalistycznej linii produktów umożliwiających skuteczne wybielanie zębów w warunkach domowych. Akcja jest skierowana przede wszystkim do kobiet.
Działania reklamowe są prowadzone przede wszystkim w radiu (spot nawiązuje do piosenki Skarbek „Damy radę”) oraz internecie (m.in. bannery w serwisach Grupy Onet i Marquard Media Polska, aktywności na fanpage’u facebookowym i stronie internetowej Białej Perły). Potrwają do końca czerwca.

Za przygotowanie i realizację kampanii we własnym zakresie odpowiada dział marketingu Vitaprodukt, przy czym aktywności w internecie realizuje agencja content marketingowa Eagle Way.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 

Dołącz do dyskusji: Honorata Skarbek reklamuje środki do wybielania zębów Biała Perła