Imago PR dla Wójcik Fashion
Do grona klientów Imago PR dołączyła spółka Wójcik Fashion, producent ubrań dla dzieci i młodzieży.
Imago Public Relations odpowiada za komunikację korporacyjną spółki oraz produktową marek Wójcik oraz HotOil, w tym działania komunikacyjne w internecie. Za współpracę z Wójcik Fashion z ramienia agencji odpowiada Marta Stach.
Umowa została podpisana na okres sześciu miesięcy z możliwością przedłużenia
Spółka Wójcik Fashion jest właścicielem marek ubrań Wójcik oraz HotOil.
Nowi klienci

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Imago PR dla Wójcik Fashion