SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Inglot stawia na Lepont

Do grona klientów agencji Lepont dołączyła marka Inglot. 

Od początku marca marka Inglot dołączyła do grona klientów agencji Lepont. Inglot jak dotąd prowadził działania PR na rynku polskim w ramach własnego zespołu, a umowa z Lepont to pierwsza współpraca marki z agencją PR. Lepont w swoich działaniach komunikacyjnych skupi się na premierach nowych produktów i budowaniu wizerunku marki w mediach. 

Zobacz: Inglot ze specjalnym filmem na 40-lecie

Agencji powierzono adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.

- Jesteśmy pewni, że współpraca z agencją Lepont pozwoli nam w najlepszy sposób zrealizować strategię komunikacji zaplanowaną na najbliższe miesiące. Jest to kolejny krok do ugruntowania pozycji marki na polskim rynku. Chcemy, żeby Inglot był pierwszym wyborem konsumentów i konsumentek poszukujących produktów najwyższej jakości i odpowiadających aktualnym trendom - powiedziała Milena Inglot, CMO Inglot.

Inglot to polska marka kosmetyczna istniejąca na rynku od 1983 roku. Od tamtej pory, z roku na rok powiększając swoją ekspansję na kolejne kraje i kontynenty, pozostaje firmą rodzinną.

Dołącz do dyskusji: Inglot stawia na Lepont

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl