InnerLook wypromuje Finansowysupermarket.pl
Do klientów agencji public relations InnerLook dołączył finansowysupermarket.pl - porównywarka produktów finansowych.
Agencja będzie odpowiadała za kompleksową obsługę z zakresu PR, w tym za opracowanie strategii komunikacji, relacje z mediami oraz działania mające na celu wzmocnienie eksperckiego wizerunku serwisu i zwiększenie rozpoznawalności marki.
Umowa została podpisana na czas nieokreślony.
Inne
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: InnerLook wypromuje Finansowysupermarket.pl