InnerValue ze spadkiem przychodów i zysku netto
Firma Inner Corp, działająca pod marką InnerValue jako agencja relacji inwestorskich, w 2018 roku odnotowała spadek zysku netto z 386,5 tys. zł do 53,8 tys. zł.

Przychody netto ze sprzedaży agencji Inner Corp spadły w skali roku z 7,65 mln zł w roku 2017 do 5,34 mln zł w roku 2018. Zysk netto w tym czasie wyniósł 53,8 tys. zł wobec 386,5 tys. zł rok wcześniej.
Wydatki na usługi obce wyniosły w ub.r. 4,06 mln zł (wobec 6,18 mln zł w roku 2017). Koszty dzialaności operacyjnej wyniosły zaś 5,17 mln zł, w porównaniu z 7,19 mln zł w roku 2017.
Zysk z działalności operacyjnej wyniósł 101,1 tys. zł (w porównaniu do 480,2 tys. zł w roku 2017). Zysk ze sprzedaży natomiast spadł w skali roku z 462,3 tys. zł w roku 2017 do 174,8 tys. zł w roku 2018.
Na wynagrodzenia w agencji przeznaczono 708 tys. zł ( w roku 2017 było to 575,7 tys. zł).
InnerValue na swojej stronie internetowej wymienia takich klientów jak: Grupa Neuca, Energa, Enea, R22, Grupa Azoty, CD Projekt, Ciech,K2, InPost, Plus, IMS, PMPG Polskie Media, Grupa Kapitałowa SARE, ASM Group, Zortrax.


Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: InnerValue ze spadkiem przychodów i zysku netto