inPlus Media wygrała przetarg Nexery
Nexera, operator hurtowy sieci światłowodowej w Polsce, wybrała w przetargu na obsługę działań wizerunkowych agencję inPlus Media.
Do zadań wybranej agencji należą doradztwo w obszarze komunikacji, relacje z mediami, działania w mediach społecznościowych, edukację rynku w zakresie dostępu do internetu, w szczególności technologii FTTH, a także nadzór nad realizacją badań.
Nexera buduje infrastrukturę pozwalającą na dostęp do szybkiego internetu na terenach cyfrowo wykluczonych, głównie w obszarach wiejskich i w mniejszych miejscowościach. Do 2020 r. w zasięgu sieci znajdzie się ponad 460 tys. gospodarstw domowych i ponad 2600 szkół z Warmii i Mazur, Kujaw z Pomorzem, Łódzkiego i Świętokrzyskiego.
Nowi klienci
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: inPlus Media wygrała przetarg Nexery