Nexera w najnowszej kampanii wspiera relacje między bliskimi
Nexera, dostawca multi-światłowodu w Polsce rozpoczął kampanię „Siatka kontaktów", której celem jest zwrócenie uwagi na znaczenie codziennych relacji z bliskimi i roli jaką odgrywają w tym zakresie nowoczesne technologie. Twarzą kampanii została utytułowana siatkarka Magdalena Stysiak.

– Nowoczesna technologia może skutecznie wspierać budowanie i podtrzymywanie relacji z bliskimi. Jako wiodący dostawca multi-światłowodu w Polsce, skupiamy się na tym, aby dostarczać stabilne łącze wszędzie tam, gdzie jest to najbardziej potrzebne, czyli do wsi i małych miejscowości. Zaproszenie do współpracy znakomitej siatkarki Magdaleny Stysiak i wybranie jej na ambasadorkę naszej kampanii nie było przypadkowe. W tej dyscyplinie podobnie, jak w naszej branży liczy się szybkość, niezawodność i skuteczność. Chcemy pokazać, że wydajne łącze może istotnie wpłynąć nie tylko na relacje biznesowe, ale także na nasze codzienne kontakty z bliskimi – czy to przez wideorozmowy, media społecznościowe czy wspólne oglądanie filmów online – zwraca uwagę Ewa Hendzel, dyrektor marketingu marki Nexera.
Zaangażowanie Magdaleny Stysiak ma też wymiar lokalny. Siatkarka pochodzi z okolic Wielunia, miasta przynależącego do Regionów NEXERY, czyli miejsc, w których firma dostarcza swój multi-światłowód. To właśnie w takich miejscowościach, jak Wieluń najlepiej widać, jak nowoczesna technologia zmienia życie lokalnych społeczności, udostępniając mieszkańcom nie tylko szybki internet, ale przede wszystkim umożliwiając aktywne pielęgnowanie relacji z najbliższymi.
– Cieszę się, że mogę być częścią kampanii „Siatka kontaktów”, bo doskonale rozumiem, jak ważna jest możliwość pozostawania w kontakcie z bliskimi. Jako zawodowa siatkarka spędzam dużo czasu w rozjazdach, z dala od rodziny i przyjaciół. Dlatego tak bardzo zależało mi na podłączeniu ich do multi-światłowodu – dzięki temu możemy być w kontakcie praktycznie z każdego miejsca na świecie, bez przerw i zakłóceń. To ważny aspekt, który pomaga mi zachować równowagę między życiem zawodowym a prywatnym – mówi Magdalena Stysiak, ambasadorka kampanii „Siatka kontaktów” realizowanej przez Nexerę.
W ramach kampanii zrealizowano spot wideo oraz sesję zdjęciową z Magdaleną Stysiak. Działania promocyjne obejmują online, outdoor, kina i media. Koncept kreatywny kampanii został opracowany wspólnie przez agencję Comucomu oraz dział marketingu Nexery. Za przygotowanie kreacji ATL i BTL odpowiada agencja Comucomu, a produkcję spotu powierzono Bielak Studio. Zakup mediów koordynuje agencja K+Digital we współpracy z działem marketingu NEXERY, a wsparcie PR projektu zapewnia agencja K+PR.
Dołącz do dyskusji: Nexera w najnowszej kampanii wspiera relacje między bliskimi