Nexera w najnowszej kampanii wspiera relacje między bliskimi
Nexera, dostawca multi-światłowodu w Polsce rozpoczął kampanię „Siatka kontaktów", której celem jest zwrócenie uwagi na znaczenie codziennych relacji z bliskimi i roli jaką odgrywają w tym zakresie nowoczesne technologie. Twarzą kampanii została utytułowana siatkarka Magdalena Stysiak.
– Nowoczesna technologia może skutecznie wspierać budowanie i podtrzymywanie relacji z bliskimi. Jako wiodący dostawca multi-światłowodu w Polsce, skupiamy się na tym, aby dostarczać stabilne łącze wszędzie tam, gdzie jest to najbardziej potrzebne, czyli do wsi i małych miejscowości. Zaproszenie do współpracy znakomitej siatkarki Magdaleny Stysiak i wybranie jej na ambasadorkę naszej kampanii nie było przypadkowe. W tej dyscyplinie podobnie, jak w naszej branży liczy się szybkość, niezawodność i skuteczność. Chcemy pokazać, że wydajne łącze może istotnie wpłynąć nie tylko na relacje biznesowe, ale także na nasze codzienne kontakty z bliskimi – czy to przez wideorozmowy, media społecznościowe czy wspólne oglądanie filmów online – zwraca uwagę Ewa Hendzel, dyrektor marketingu marki Nexera.
Zaangażowanie Magdaleny Stysiak ma też wymiar lokalny. Siatkarka pochodzi z okolic Wielunia, miasta przynależącego do Regionów NEXERY, czyli miejsc, w których firma dostarcza swój multi-światłowód. To właśnie w takich miejscowościach, jak Wieluń najlepiej widać, jak nowoczesna technologia zmienia życie lokalnych społeczności, udostępniając mieszkańcom nie tylko szybki internet, ale przede wszystkim umożliwiając aktywne pielęgnowanie relacji z najbliższymi.
– Cieszę się, że mogę być częścią kampanii „Siatka kontaktów”, bo doskonale rozumiem, jak ważna jest możliwość pozostawania w kontakcie z bliskimi. Jako zawodowa siatkarka spędzam dużo czasu w rozjazdach, z dala od rodziny i przyjaciół. Dlatego tak bardzo zależało mi na podłączeniu ich do multi-światłowodu – dzięki temu możemy być w kontakcie praktycznie z każdego miejsca na świecie, bez przerw i zakłóceń. To ważny aspekt, który pomaga mi zachować równowagę między życiem zawodowym a prywatnym – mówi Magdalena Stysiak, ambasadorka kampanii „Siatka kontaktów” realizowanej przez Nexerę.
W ramach kampanii zrealizowano spot wideo oraz sesję zdjęciową z Magdaleną Stysiak. Działania promocyjne obejmują online, outdoor, kina i media. Koncept kreatywny kampanii został opracowany wspólnie przez agencję Comucomu oraz dział marketingu Nexery. Za przygotowanie kreacji ATL i BTL odpowiada agencja Comucomu, a produkcję spotu powierzono Bielak Studio. Zakup mediów koordynuje agencja K+Digital we współpracy z działem marketingu NEXERY, a wsparcie PR projektu zapewnia agencja K+PR.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Nexera w najnowszej kampanii wspiera relacje między bliskimi