Interaktywna gra kryminalna promuje Plus na Kartę
W ramach nowej kampanii Plusa na Kartę startuje gra interaktywna „Zaginięcie profesora Sempre”. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy Media Direction, Point of View, 121 PR, Socializer, Nobagames i GG Network.
„Zaginięcie profesora Sempre” to fabularna gra kryminalna, w której zadaniem uczestników jest gromadzenie dowodów i poszlak prowadzących do odkrycia tytułowej tajemnicy. Akcja - zaplanowana od 5 do 30 marca - obejmuje przede wszystkim stronę ktodoladowal.pl, a także szereg innych miejsc w internecie (serwis Plus.pl, profile Plusa na Facebooku, Google+, NK.pl i YouTubie, film umieszczony na ipla.tv, specjalny bot na Gadu-Gadu), gdzie znajdują się podpowiedzi. Zwycięzcy otrzymają smartfony (m.in. Sony Xperia S) i kody na filmy w Ipli.

Gra będzie reklamowana w serwisach z oferty Polsat Media (m.in. aplikacji iPla), Społeczności.pl (Fotka.pl), GG Network i na Facebooku. Akcję wymyślił dom mediowy Media Direction, który odpowiada też za koordynację działań i planowanie mediów na jej potrzeby. Scenariusz i mechanikę gry oraz oprawę graficzną i reklamy przygotowała agencja Point of View, dodatkowe zabawy wewnątrz gry stworzyła firma Nobagames, a za funkcjonalności związane z użyciem bota GG odpowiada GG Network. Natomiast wsparciem gry w mediach społecznościowych zajmują się agencje 121 PR (prowadzenie profili) oraz Socializer (wykonanie odpowiednich aplikacji).

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 


Dołącz do dyskusji: Interaktywna gra kryminalna promuje Plus na Kartę