Marianna Zydek i Maciej Musiałowski reklamują Plusa na Kartę
Rusza nowa seria kampanii reklamowych Plusa na Kartę (grupa Cyfrowy Polsat), w której główne role grają aktorzy Marianna Zydek i Maciej Musiałowski. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Freundschaft, TFP i Televisor.
W kampanii Maciej Musiałowski gra stałym klientem niewielkiego osiedlowego sklepiku oferującego też startery i doładowania w Plusie na Kartę, a Marianna Zydek - sprzedawczynię. Maciejowi w różnych sytuacjach towarzyszyć będą usługi Plusa na Kartę. Zabawne scenki z udziałem bohaterów są utrzymane w konwencji mocumentary.
Pierwszy spot, opowiadający o planowanym przez Macieja wyjeździe wakacyjnym na Hel, wspiera promocję, w ramach której nowy klient Plusa na Kartę po doładowaniu za 10 zł może korzystać w dwóch ofert: miesiąc korzystania za darmo oraz 200 GB pakietu internetowego przez 30 dni.
Podobna konwencja mocumentary w reklamach oferty abonamentowej Plusa pojawiła się w marcu br.: do reklamującego sieć już wcześniej Wojciecha Mecwaldowskiego dołączyli Anna Smołowik i Filip Orliński.
Za kreację kampanii Plusa i Plusa na Kartę odpowiada agencja reklamowa Freundschaft. Spoty wyreżyserował Maciek Bochniak, realizacją zajął się dom produkcyjny TFP, a postprodukcją Televisor. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa iProspect (dentsu Polska).

Działania reklamowe Plusa na Kartę obejmują telewizję, internet, radio, outdoor oraz salony sprzedażowe (BTL).
W pierwszym kwartale br. grupa Cyfrowy Polsat zanotowała wzrost wpływów o 7,1 proc., głównie dzięki wyższej sprzedaży sprzętu, a jej zysk netto skurczył się o 212,8 do 71 mln zł.
Firma na obsługę zadłużenia wydała 179 mln zł więcej niż przed rokiem. Na koniec marca miała sprzedanych 6,23 mln jednostkowych usłu (RGU) telefonii mobilnej w modelu abonamentowym (0,4 proc. więcej niż rok wcześniej) oraz 2,54 mln w modelu prepaidowym (po spadku o 4,7 proc. rok do roku).
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Marianna Zydek i Maciej Musiałowski reklamują Plusa na Kartę