Irmina Brede i Beata Głuszcz awansują w Alert Media Communications
Z początkiem sierpnia Irmina Brede awansowała w agencji Alert Media Communications na stanowisko senior account executive. Natomiast Beata Głuszcz objęła w agencji funkcję junior account executive.
Irmina Brede (na zdjęciu z prawej) pracuje w Alert Media Communications od sierpnia ub.r. Realizuje projekty komunikacji produktowej, korporacyjnej i wewnętrznej dla Nutricia Polska. Wcześniej pracowała w wydziałach prasowych organów administracji rządowej, a także realizując projekty (m.in. eventowe) dla klientów z branży healthcare i FMCG, m.in. Noble Health, Procter&Gamble i UEFA Events.
Beata Głuszcz dołączyła do Alert Media Communications na stałe po kilkumiesięcznym stażu. Realizuje działania dla firm Kronopol, Mondelez Polska (dawniej Kraft Foods Polska) i Nutricia Polska. Wcześniej była reporterką w Radiu Kolor i Polskim Radiu.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Irmina Brede i Beata Głuszcz awansują w Alert Media Communications