„Tak radośnie się rośnie” w najnowszej kampanii marki BoboVita
Marka BoboVita wystartowała z kampanią promującą produkty w słoiczkach oraz kaszki dla niemowląt i małych dzieci, podkreślając ich prosty skład, składniki w 100 proc. naturalnego pochodzenia oraz jakość potwierdzoną na 100 proc., a także ich znaczenie dla prawidłowego rozwoju dziecka poprzez uwzględnianie zmieniających się potrzeb maluchów.
Idea kampanii wyrażona hasłem „Tak radośnie się rośnie!” przypomina rodzicom, że to, co jemy, ma ogromny wpływ na rozwój i samopoczucie już od najmłodszych lat, dlatego troska o odpowiednią dietę niemowląt i małych dzieci, wspierającą ich prawidłowy rozwój, jest tak istotna.
W spocie w wersji 30 -sek., emitowanym w telewizji oraz w internecie, poznajemy trzech bohaterów na różnym etapie rozwoju (6, 8 i 12 miesięcy), którzy wspólnie ze swoimi rodzicami każdego dnia odkrywają ich wspólny świat. Nieodłącznym elementem ich radosnej codzienności są produkty BoboVita.
Dodatkowo powstały 3 spoty w wersji 15 - sek., skupione bezpośrednio na trzech kluczowych momentach dnia: śniadaniu, obiedzie i kolacji.
Za przygotowanie idei kreatywnej oraz scenariuszy spotów odpowiada agencja GoldenSubmarine, o ich realizację zadbał dom produkcyjny Ones, a za działaniami PR stoi agencja Alert Media Communications.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Tak radośnie się rośnie” w najnowszej kampanii marki BoboVita