Muzyczne tony reklamują orzeszki Felix
Marka Felix rozpoczęła muzyczno-wizualną kampanię “Wiksa u Felixa” promującą swoje orzeszki ziemne. Za pomysłem stoi agencja GoldenSubmarine.
W nowej kampanii, kierowanej do młodszego pokolenia, marka Felix przypomina o swoim klasycznym produkcie: orzechach ziemnych solonych.
- Zależało nam na akcji, która wybije się nietypową formą w cyfrowej przestrzeni i pozostanie w głowach Gen Z na dłużej - opowiada Krzysztof Gądarowski, brand manager marki Felix. - Dlatego postanowiliśmy zanurzyć się mocno w trendach socialmediowych i uderzyć w muzyczne tony - dodaje.
W ramach kampanii „Wiksa u Felixa” zrealizowano teledysk z autorską oprawą muzyczną znanego kompozytora RAU. Wideo utrzymane jest w charakterystycznym stylu, poprzez nietypowe kadrowanie w formie „rybiego oka”. Dzięki niemu odbiorcy mają możliwość oglądania wszystkiego z perspektywy wnętrza puszki orzeszków.
- Muzyka i orzeszki Felix to najlepsi goście na imprezie. Postanowiliśmy pokazać, co się stanie, gdy przyjdą na nią razem... i podkręciliśmy nutkę szaleństwa. Jak wiksa to wiksa! - opowiada Wiktor Dzik, account manager GoldenSubmarine.
Akcja prowadzona jest na Instagramie, TikToku i YouTube, a także w formatach digital, Za kreację i realizację formatów odpowiada agencja GoldenSubmarine oraz jej dom produkcyjny GoldenProduction. Media zaplanował Zenith.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Muzyczne tony reklamują orzeszki Felix