Osiem ofert w przetargu reklamowym Enei
W odpowiedzi na przetarg firmy energetycznej Enea na wybór agencji reklamowej wpłynęło 8 ofert. Złożyły je m.in. takie agencje, jak GoldenSubmarine, GPD, Opus B – dowiedziały się Wirtualnemedia.pl.

Przetarg dotyczy wyboru agencji wspierającej do obsługi reklamowej. Maksymalny budżet przeznaczony do obsługi to ponad 10 mln zł, a kontrakt będzie obowiązywać 2 lata.
W odpowiedzi na postępowanie wpłynęło 8 ofert. Złożyły je agencje: Space of Ad (z ceną 2,97 mln zł), GoldenSubmarine (3,53 mln zł), Albedo Marketing (2,19 mln zł), GPD (3,11 mln zł), Opus B (4,68 mln zł), CreativeHarder (1,55 mln zł) oraz konsorcjum firm Grupa RNS i Szut Szut Studio (2,66 mln zł). Po terminie składania ofert swoją propozycję złożyła też agencja PP! (z ceną 1,48 mln zł).
Wybrana agencja zajmie się kompleksową obsługą spółki Enea w obszarze ATL i BTL. Będzie współpracować przy tworzeniu strategii promocyjnej/reklamowej w obszarze offline i online w ramach realizacji celów sprzedażowych i wizerunkowych oraz przy tworzeniu i realizacji komunikacji z interesariuszami Enea oraz przy przygotowywaniu bieżących działań informacyjno-promocyjnych.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Obsługa obejmować będzie też komunikację z klientami biznesowymi (B2B) i indywidualnymi (B2C) oraz przygotowywanie bieżących działań, reklamowych, prosprzedażowych i kampanii marketingowych.
Agencja ta zajmie się też m.in. tworzeniem projektów graficznych reklam prasowych i outdoorowych (zewnętrznych), tekstów reklam radiowych i pomysłów na oprawę muzyczną reklam oraz tworzeniem scenariuszy reklam telewizyjnych (storyboardy). Ma również odpowiadać za planowanie, organizację i obsługę loterii promocyjnych, akcji promocyjnych i konkursów.
Umowa ze zwycięską firmą zostanie zawarta na dwa lata.
Dołącz do dyskusji: Osiem ofert w przetargu reklamowym Enei