Lidl reklamuje się przebojem Wodeckiego w tle
Lidl Polska rusza z nową kampanią marketingową pod hasłem „Zakupy robię w moim Lidlu”. Tłem muzycznym spotu reklamowego jest nowa odsłona refrenu kultowego przeboju Zbigniewa Wodeckiego „Chałupy welcome to”, która w rytmiczny i lekki sposób ma podkreślać radość z codziennych zakupów.
– Chcemy przypomnieć Polakom, że Lidl to nie tylko atrakcyjne ceny, ale też najwyższa jakość – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, dyrektorka ds. corporate affairs and CSR w Lidl Polska. – Zależało nam, by zakomunikować to w sposób lekki, pozytywny i bliski naszym odbiorcom, stąd pomysł na wykorzystanie utworu Zbigniewa Wodeckiego, który budzi pozytywne emocje i przywołuje dobre wspomnienia.
Spot zrealizowany został w duchu lifestyle'owym – to dynamiczny obraz codzienności, w której zakupy w Lidlu stają się naturalnym i przyjemnym elementem dnia. Bohaterowie pokazują tym razem, że to właśnie w Lidlu klienci znajdą dla siebie najlepszej jakości produkty w niskiej cenie. Swoją rolę w spocie ma także ambasadorka kanału TikTok Lidl Polska, Marta „Zguta” Zgutczyńska.
Kampania „Zakupy robię w moim Lidlu” będzie obecna w różnych kanałach: w telewizji, radiu, gazetkach Lidl Polska, mediach społecznościowych oraz na platformie YouTube. Powstała przy współpracy z GPD Agency, zaś za zakup mediów odpowiada Havas Media.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Lidl reklamuje się przebojem Wodeckiego w tle