Lidl reklamuje się przebojem Wodeckiego w tle
Lidl Polska rusza z nową kampanią marketingową pod hasłem „Zakupy robię w moim Lidlu”. Tłem muzycznym spotu reklamowego jest nowa odsłona refrenu kultowego przeboju Zbigniewa Wodeckiego „Chałupy welcome to”, która w rytmiczny i lekki sposób ma podkreślać radość z codziennych zakupów.

– Chcemy przypomnieć Polakom, że Lidl to nie tylko atrakcyjne ceny, ale też najwyższa jakość – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, dyrektorka ds. corporate affairs and CSR w Lidl Polska. – Zależało nam, by zakomunikować to w sposób lekki, pozytywny i bliski naszym odbiorcom, stąd pomysł na wykorzystanie utworu Zbigniewa Wodeckiego, który budzi pozytywne emocje i przywołuje dobre wspomnienia.
Spot zrealizowany został w duchu lifestyle'owym – to dynamiczny obraz codzienności, w której zakupy w Lidlu stają się naturalnym i przyjemnym elementem dnia. Bohaterowie pokazują tym razem, że to właśnie w Lidlu klienci znajdą dla siebie najlepszej jakości produkty w niskiej cenie. Swoją rolę w spocie ma także ambasadorka kanału TikTok Lidl Polska, Marta „Zguta” Zgutczyńska.
Kampania „Zakupy robię w moim Lidlu” będzie obecna w różnych kanałach: w telewizji, radiu, gazetkach Lidl Polska, mediach społecznościowych oraz na platformie YouTube. Powstała przy współpracy z GPD Agency, zaś za zakup mediów odpowiada Havas Media.
Dołącz do dyskusji: Lidl reklamuje się przebojem Wodeckiego w tle