SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ruszyła kampania napojów z kostkami kokosa Magico

Pod hasłem „no tricks, just Magico” trwa nowa kampania reklamowa marki napojów z chrupiącymi kostkami kokosa Magico, produkowanych przez firmę Agus. 

mat.pras. mat.pras.

Komunikacja marki została zaprojektowana w sposób spójny i wielowymiarowy, z wykorzystaniem kluczowych elementów wpływających na emocje i decyzje konsumentów. 

Oparto ją na trzech filarach: od emocjonalnej narracji (storytelling), przez silną tożsamość marki (branding), aż po wizualną atrakcyjność i apetyczność (appetite appeal), która zachęca do spróbowania napoju.

Kampania reklamowa Magico ma za zadanie zbudowanie wyróżnienia i zwiększenie rozpoznawalności marki wśród polskich konsumentów. Reklamy z niebieską i zieloną gwiazdą, puentowane claimem „no tricks, just Magico” zobaczymy w digitalu: m.in. TikToku, środowisku META czy YouTube, a także formatach OOH - citylightach, DOOH, czy mobile remarketingu.


Za naming, identyfikację wizualną i strategię komunikacji Magico odpowiada włoska agencja Break Design, strategiczny partner kreatywny Agus. Agencja GoldenSubmarine jest odpowiedzialna za lokalizację kampanii na rynek polski oraz przygotowanie materiałów digitalowych, w tym kreacji display, formatów social mediowych oraz opracowanie video. Realizacją kampanii digital zajął się dom mediowy Admetrics. Za emisję OOH i DOOH odpowiada AMS, a za aplikację gazetkową Blix.

Dołącz do dyskusji: Ruszyła kampania napojów z kostkami kokosa Magico

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl