ITV chce zwiększyć trzykrotnie udział w rynku i kusi Jolę Rutowicz
Telewizja ITV planuje trzykrotnie zwiększyć do końca roku swój udział w rynku. Ma się to stać dzięki nowej ramówce i oprawie graficznej. Od marca kanał wprowadził kilka nowych formatów, a jeszcze wiosną chciałby emitować program z Jolą Rutowicz w roli współprowadzącej.
W marcu na antenie należącej do spółki Telestar stacji pojawiły się takie audycje jak "Dobra żona" (program w którym gwiazdy doskonalą swoje umiejętności kulinarne), "Wszystko gra" (audycja muzyczna w której pary mogą sprawdzić dopasowanie swoich imion), "Monkeys Show" (program z elementami kabaretu i lista przebojów), "Hot Aerobic" (pasmo w którym dziewczyny prezentują układy taneczne z teledysków) i "Milioneria" (teleturniej interaktywny). ITV wprowadziła też do ramówki drugi program z muzyką disco polo zatytułowany "Disco Polo Life".
Kolejne nowości kanał planuje na kwiecień. Stacja ruszy wtedy z emisją programu "Cyfrowy Polsat Show", w którym znajdzie się prezentacja oferty platformy, konkursy i ciekawostki ze świata gwiazd. Na przełomie kwietnia i mają pojawi się natomiast magazyn "Wyjątkowi show". Sławni ludzie będą musieli w nim udowodnić swoją wyjątkowość. ITV chciałaby, aby na jej antenie pojawiła się też Jola Rutowicz - Negocjujemy z nią współprowadzenie programu - zdradziła nam Aleksandra Fajęcka, dyrektor ds. programowych i marketingu w ITV.

Kanał od marca wprowadził nową oprawę graficzną i logo. Nawiązują one do rozrywkowego charakteru stacji, a za ich przygotowanie odpowiadała agencja Artevido.
Zmiany rozmówkowe i graficzne w ITV mają przynieść wzrost udziału stacji z obecnych ok. 0,15 proc. w grupie komercyjnej 16-49 do 0,5 proc. - Są plany, by nastąpiło to do końca roku - powiedział na wczorajszej konferencji Michał Kamiński, szef firmy Media5, odpowiadającej za sprzedaż reklam w ITV.
Mimo wprowadzenia wielu nowych formatów w wiosennej ramówce, kampanię reklamową kanał planuje jednak dopiero na jesień. Wykorzystane zostaną w niej zarówno działania ATL jak i BTL.
Prezes Telestar Witold Laskowski na konferencji poinformował także, iż spółka podpisała z firmą Info-TV- FM umowę o rozpowszechnianiu programu ITV poprzez sieć telefonii mobilnej (Info TV-FM w marcu wygrała konkurs UKE na operatora telewizji mobilnej). Nie wiadomo jeszcze jakie dokładnie treści kanał zaoferuje w ramach tego przekazu.
ITV nadawana jest niekodowanie z saetlity Hot Bird, dlatego kanał oglądać mogą posiadacze odbiorników FTA i abonenci wszystkich platform cyfrowych. Stacja obecna jest też w sieciach kablowych. Dociera do 43 proc. gospodarstw domowych.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: ITV chce zwiększyć trzykrotnie udział w rynku i kusi Jolę Rutowicz