SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Przez blisko 25 lat zajmował się marketingiem największych marek aut. Teraz odchodzi

Jacek Nawara, manager odpowiedzialny przez wiele lat za marketing m.in. marki samochodów Fiat, odchodzi z firmy Stellantis. To importer takich marek, jak Fiat, Alfa Romeo, DS, Abarth, Citroën, Peugeot, Jeep i Opel – dowiedziały się Wirtualnemedia.pl. 

fot. LinkedIn fot. LinkedIn

Jacek Nawara pracę w Stellantis (wcześniej FCA Fiat Chrysler Automobiles) rozpoczął w 2001 roku. Przez 20 lat zajmował stanowisko multibrand communication manager i odpowiadał wówczas za marki Fiat, Abarth, Alfa Romeo, Jeep, Lancia.

Wiosną 2023 roku objął w Stellantis stanowisko enlarge Europe CRM market lead, na którym koordynował prace zespołu w centrali Stellantis oraz grupy Publicis, która była związana z działaniami CRM na rynkach europejskich, w tym w Polsce.

Był też odpowiedzialny za planowanie, zarządzanie i rozliczanie kampanii marketingowych oraz wsparcie platform sprzedaży bezpośredniej na wymienionych rynkach i obszarach i platformach zarządczych (BU) dla wszystkich marek Stellantis, w tym Fiat, Abarth, Jeep, Alfa, Lancia, LCV, Peugeot, Citroen, DS oraz Opel/Vauxhall. 

Wraz z zespołem tworzył automatyczne platformy do kontaktu z klientami, które obsługują wszystkie rynki, oraz nadzorował proces zarządzania kontaktami z klientem.

Wiosną br. objął stanowisko marketing office directora. Podczas pracy w strukturze firmy Stellantis uruchomił jedną z pierwszych internetowych platform sprzedaży samochodów w Europie i obniżył koszty mediów o 18 proc. przy jednoczesnym wzroście jakości leadów o 43 proc. 

Przed dołączeniem do polskiego oddziału koncernu Fiata pracował m.in. w spółce Prosper (marketing manager), Nissan Poland (specjalista ds. reklamy). 

Dołącz do dyskusji: Przez blisko 25 lat zajmował się marketingiem największych marek aut. Teraz odchodzi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl