„Jaka to melodia?” bez 300 tys. widzów, 72 mln zł z reklam
Program „Jaka to melodia?” w sezonie 2012/2013 miał o 310 tys. widzów niż rok temu. TVP1 była liderem w czasie emisji show wśród wszystkich widzów, ale w grupie 16-49 zajmowała miejsce trzecie. Wpływy z reklam wyniosły 72,2 mln zł.
Średnia widownia programu Roberta Janowskiego „Jaka to melodia?” w okresie od 3 września ub.r. do 2 czerwca br. wyniosła 2,84 mln osób, a udział TVP1 ukształtował się na poziomie 24,60 proc. wśród wszystkich widzów i 15,17 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Show na antenie TVP1 oglądać można było w dni powszednie o godz. 17.20 oraz w niedziele o 18.20.
W analizowanym okresie największą widownię program zgromadził 26 grudnia ub.r. Oglądało go 4,27 mln widzów.
W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. muzyczny teleturniej stracił 310 tys. widzów. Wówczas średnia widownia „Jakiej to melodii?” wynosiła 3,15 mln widzów, co dawało stacji odpowiednio 24,65 proc. oraz 17,73 proc. udziału. Wtedy program nadawano jednak o godz. 18.35.
TVP1 w czasie emisji show była liderem w rynku telewizyjnym. Na drugim miejscu uplasował się Polsat, nadający w tym paśmie gł. paradokument „Dlaczego ja?”, co dało mu 16,81 proc. udziału. Trzecia była TVN (15,58 proc.; „Julia”, „Sędzia Anna Maria Wesołowska”, „Szpital” i „Ugotowani”), a czwarta - TVP2 (6,09 proc.; gł. powtórki seriali). Natomiast w grupie komercyjnej Jedynka była trzecia, przegrywając z Polsatem i TVN.
Wpływy z reklam przy emisji programu „Jaka to melodia?” w zakończonym właśnie sezonie wyniosły 72,2 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Kolejne odcinki teleturnieju nadawane będą w ramówce jesiennej.
Trzy topowe odcinki „Jakiej to melodii?”
Data | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | |
26-12-2012 | 4274678 | 32,08% |
25-12-2012 | 4264391 | 35,24% |
01-01-2013 | 4112634 | 27,00% |
Porównanie oglądalności teleturnieju na tle konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP1 - Jaka to melodia? | 2842569 | 24,60% | 15,17% |
Polsat | 1942058 | 16,81% | 18,68% |
TVN | 1799999 | 15,58% | 16,80% |
TVP2 | 703785 | 6,09% | 5,83% |

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 

Dołącz do dyskusji: „Jaka to melodia?” bez 300 tys. widzów, 72 mln zł z reklam