„Jaka to melodia?”, „Mali Giganci” i „MasterChef Junior” na czele oglądalności programów rozrywkowych (raport)
Wśród programów rozrywkowych największe audytorium w tym roku zgromadziła „Jaka to melodia?” TVP1. Podium uzupełniają telent-shows TVN z udziałem dzieci: „Mali Giganci” i „MasterChef Junior” - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
W okresie od 1 stycznia do 4 sierpnia 2016 roku wśród wszystkich programów o tematyce rozrywkowej, nadawanych w polskich stacjach telewizyjnych, największą widownię zgromadził nadawany w TVP1 teleturniej muzyczny „Jaka to melodia?”. Jego najchętniej oglądany odcinek, pokazany 1 stycznia, oglądało średnio 3,88 mln osób, co przełożyło się na 25,42 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Drugie miejsce należało do talent-show „Mali Giganci”, którego odcinek wyemitowany 27 lutego śledziło 3,22 mln osób. Przełożyło się to na 20,83 proc. udziału.
Na ostatnim miejscu podium uplasował się inny talent-show TVN z udziałem dzieci - „MasterChef Junior”. Program ten 24 kwietnia obejrzało 3,15 mln widzów, a jego udział wyniósł 18,81 proc. Jednocześnie jest to najwyżej sklasyfikowany premierowy duży program rozrywkowy.
Oczko niżej znalazł się „Rolnik szuka żony” TVP1. Odcinek reality-show z 27 marca zgromadził 3,06 mln widzów (20,60 proc. udziału).
Pierwszą piątkę uzupełnia „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”. Odcinek tej produkcji przyciągnął przed telewizory 3,04 mln widzów (21,41 proc. udziału; emisja 13 maja).
Po trzy tytuły w top 10, to audycje pokazane przez Jedynkę i Polsat. Z kolei po dwa miejsca w rankingu zajęły produkcje TVN i Dwójki.
TOP programów rozrywkowych 4+
|
Okres od 1 stycznia do 4 sierpnia 2016 roku |
Data |
Wszyscy 4+ |
|||
|
Lp. |
Tytuł |
Stacja |
AMR |
SHR % |
|
|
1 |
JAKA TO MELODIA? /TELETURNIEJ/ |
TVP1 |
01-01-2016 |
3 880 885 |
25,42% |
|
2 |
MALI GIGANCI /PROG.ROZR.POL./ |
TVN |
27-02-2016 |
3 223 861 |
20,83% |
|
3 |
MASTERCHEF JUNIOR /REALITY SHOW POL./ |
TVN |
24-04-2016 |
3 152 173 |
18,81% |
|
4 |
ROLNIK SZUKA ZONY /REALITY SHOW POL./ |
TVP1 |
27-03-2016 |
3 062 833 |
20,60% |
|
5 |
DANCING WITH THE STARS - TANIEC Z GWIAZDAMI /PROG.ROZR./ |
Polsat |
13-05-2016 |
3 036 144 |
21,41% |
|
6 |
FAMILIADA /TELETURNIEJ/ |
TVP2 |
14-02-2016 |
2 988 956 |
24,54% |
|
7 |
SYLWESTER Z JAKA TO MELODIA /PROG ROZR./ |
TVP1 |
03-01-2016 |
2 867 636 |
17,42% |
|
8 |
NASZ NOWY DOM /REALITY SHOW.POL./ |
Polsat |
10-01-2016 |
2 692 783 |
17,89% |
|
9 |
TWOJA TWARZ BRZMI ZNAJOMO /PROGR.ROZR.POL./ |
Polsat |
09-04-2016 |
2 447 592 |
24,01% |
|
10 |
SWIETOKRZYSKA GALA KABARETOWA /KABARET/ |
TVP2 |
02-01-2016 |
2 400 143 |
15,02% |
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 pozycja lidera należała już jednak do programu „MasterChef Junior” (1,67 mln widzów; 23,65 proc. udziału; emisja 6 marca). Drugie miejsce zajęły „Kuchenne rewolucje” (1,30 mln osób; 23,84 proc.; 14 kwietnia). Podium uzupełnia „Agent - Gwiazdy” (1,23 mln; 19,96 proc.; 29 marca).
TOP 10 programów rozrywkowych 16-49
|
Okres od 1 stycznia do 4 sierpnia 2016 roku |
Data |
Wszyscy 4+ |
|||
|
Lp. |
Tytuł |
Stacja |
AMR |
SHR % |
|
|
1 |
MASTERCHEF JUNIOR /REALITY SHOW POL./ |
TVN |
06-03-2016 |
1 668 996 |
23,65% |
|
2 |
KUCHENNE REWOLUCJE /REALITY SHOW POL./ |
TVN |
14-04-2016 |
1 303 394 |
23,84% |
|
3 |
AGENT GWIAZDY /REALITY SHOW POL./ |
TVN |
29-03-2016 |
1 232 726 |
19,96% |
|
4 |
NASZ NOWY DOM /REALITY SHOW.POL./ |
Polsat |
10-01-2016 |
1 231 653 |
20,86% |
|
5 |
PROJEKT LADY /REALITY SHOW.POL/ |
TVN |
18-07-2016 |
1 149 094 |
20,21% |
|
6 |
MALI GIGANCI /PROG.ROZR.POL./ |
TVN |
27-02-2016 |
1 143 902 |
19,26% |
|
7 |
ROLNIK SZUKA ZONY /REALITY SHOW POL./ |
TVP1 |
27-03-2016 |
1 118 627 |
17,31% |
|
8 |
PLOCKA NOC KABARETOWA |
Polsat |
04-06-2016 |
1 111 995 |
23,20% |
|
9 |
HELLS KITCHEN PIEKIELNA KUCHNIA /REALITY SHOW POL./ |
Polsat |
01-03-2016 |
1 056 268 |
16,72% |
|
10 |
SEKS ALKOHOL I KSIAZKI - PROGRAM KABARETU NEO-NOWKA /KABARET/ |
Polsat |
16-01-2016 |
1 031 909 |
16,28% |
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Jaka to melodia?”, „Mali Giganci” i „MasterChef Junior” na czele oglądalności programów rozrywkowych (raport)