Joanna Zaskurska za Marcina Kowalczyka na czele agencji ComPress
Joanna Zaskurska objęła stanowisko prezes zarządu agencji public relations ComPress. Zastąpiła Marcina Kowalczyka, który złożył rezygnację z funkcji.

Joanna Zaskurska związana jest z Gremi Media (wydawca m.in. „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”, posiada pakiet kontrolny akcji w ComPress) od 2014 roku. Najpierw była szefem działu konferencji i szkoleń, a po dwóch latach została dyrektorem ds. sprzedaży i projektów specjalnych. Od kwietnia 2017 roku, wraz z Jarosławem Machockim kierowała także nową strukturą analityczną BFPContentLab, która łączy know-how i narzędzia analityczne wewnątrz Grupy Gremi.
- Liczę na to, że w najbliższym czasie dzięki Joannie zostanie poszerzone portfolio klientów ComPressu i wejdziemy w nowe obszary działalności - mówi Marek Dworak, przewodniczący rady nadzorczej ComPress.
Zaskurska zastąpiła na stanowisku Marcina Kowalczyka, który 9 sierpnia zrezygnował z zarządzania agencją.
Przychody sprzedażowe agencji ComPress w 2017 roku zmalały z 1,89 do 1,28 mln zł. Strata netto spółki zmniejszyła się z 610 do 198 tys. zł, a strata netto - z 629 do 197 tys. zł. Natomiast rentowność sprzedaży wzrosła z 56,3 proc. w 2016 roku do 70,5 proc. w 2017 roku.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Joanna Zaskurska za Marcina Kowalczyka na czele agencji ComPress