ComPress zmienia nazwę na Thunderbolt, menedżerowie Gremi Media odchodzą z rady nadzorczej
Akcjonariusze agencji public relations ComPress (większościowym jest Gremi Media) zdecydowali o zmianie jej nazwy na Thunderbolt. Z rady nadzorczej odwołano menedżerów związanych z Gemi Media, natomiast powołano m.in. cztery osoby z rady nadzorczej Premium Fund.
Z rady nadzorczej ComPress odwołani zostali Marek Dworak i Marek Kutarba (byli w niej od połowy 2016 roku), a także Tomasz Jażdżyński, Jarosław Machocki i Łukasz Piela (byli od marca br.). Wszyscy są związani z Gremi Media - Jażdżyński od grudnia 2017 roku jest prezesem spółki.
W ich miejsce do razy nadzorczej powołani zostali Zbisław Lasek, Tomasz Wykurz, Natalia Górska, Monika Górska i Marek Sobieski. Czworo pierwszych zasiada w radzie nadzorczej Premium Fund - notowanej na rynku giełdowym NewConnect spółki, której celem jest, jak podaje na swojej stronie internetowej, „stworzenie od podstaw holdingu strategicznego dedykowanego do realizacji konkretnego celu biznesowego przy wykorzystaniu ujednoliconych standardów i instrumentów zarządzania”.
Ponadto Zbisław Lasek od ponad pięciu lat jest prezesem spółki Minutor. Tomasz Wykurz od listopada ub.r. jest prezesem Warsaw Property Fund, zasiada też w radach nadzorczych spółek JR Holding i One More Level. Wcześniej pracował m.in. w MTW Electro i Moja-reklama.pl.
Natalia Górska wcześniej była w radach nadzorczych One More Level i Setanta. Monika Górska od sierpnia 2015 roku jest prezesem Columbus Tax.
Natomiast Marek Sobieski jest członkiem rady nadzorczej firmy Skoczowska Fabryka Kapeluszy Polkap. Prowadzi też działalność doradczą w zakresie e-commerce i contact center, wcześniej pracował m.in. w Orbico Group i Navo Polskiej Grupie Dystrybucyjnej.
Akcjonariusze ComPress wydłużyli też kadencję rady nadzorczej i zarządu z trzech do pięciu lat.
Ponadto zdecydowano o zmianie nazwy spółki z ComPress na Thunderbolt.
Gremi Media dopłaciło 900 tys. zł do kapitału
Agencja ComPress dotychczas zajmowała się usługami public relations. W ub.r. zanotowała 977 tys. zł wpływów sprzedażowych i 381 tys. zł straty netto, a rok wcześniej - 1,28 mln zł przychodów i 197 tys. zł straty.
W kwietniu br. agencja zdecydowała o emisji 9 mln swoich nowych akcji, które po 10 groszy za sztukę kupił jej większościowy akcjonariusz Gremi Media. W efekcie ma już 82,1 proc kapitału spółki.
- Środki z emisji akcji serii H posłużą spółce do zmniejszenia zadłużenia i poprawy struktury kapitałów własnych, co pozwoli zmniejszyć ewentualny negatywny wpływ aktualnego otoczenia gospodarczego spółki na jej bieżącą działalność - poinformowano w sprawozdaniu ComPress z zeszłego kwartału. Zarząd agencji zaznaczył, że „trwają prace mające na celu repozycjonowanie spółki z agencji PR w klasycznym tego słowa znaczeniu w agencję oferującą nowoczesne metody komunikacyjne sfery digital”.
W lutym br. prezesem agencji została Magdalena Dulińska, jednocześnie wiceprezes E-Kiosku, który też należy do grupy kapitałowej Gremi Media.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: ComPress zmienia nazwę na Thunderbolt, menedżerowie Gremi Media odchodzą z rady nadzorczej