Jupik: nowy napój Aqua Sport, zmiany w całej marce
Hoop Polska wprowadza zmiany w wizerunku i identyfikacji marki Jupik. Jednocześnie do sprzedaży trafia nowy napój - Jupik Aqua Sport.
Nowa identyfikacja Jupika jest oparta na komiksie - znajduje się on w odświeżonym logo tej marki oraz na zmienionych opakowaniach każdego jej produktu. Ponadto brand heroes Jupika nie są już po prostu Jupik Teamem, tylko zespołem Tajnych Ekspertów Aktywnej Mocy - T.E.A.M., czyli grupą specjalnych agentów walczących z tajemniczą organizacją M.I.S.T.
- Wszystkie te zmiany mają na celu jeszcze lepsze dopasowanie Jupika do świata młodych konsumentów i wzbudzenie ich zainteresowania - uzasadnia Patrycja Giurko, group brand manager Hoop Polska. - Komiks to forma od zawsze obecna w życiu dzieci, a w kontekście opakowań jest innowacyjnym sposobem pokazania historii bohaterów marki - opisuje.

Redesign Jupika opracowała i koordynuje firma Hoop Polska, która od jesieni ub.r. zarządza marką nie tylko w naszym kraju, lecz również rynkach czeskim, słowackim i węgierskim. Kreację opakowań, redesign logotypu marki oraz pomysł na Jupik T.E.A.M przygotowała agencja PND Futura, natomiast za obsługę działań interaktywnych i ATL dla Jupika odpowiada agencja OS3.
Jednocześnie do sprzedaży trafia nowy napój - Jupik Aqua Sport. To woda wzbogacona witaminami, skierowana do dzieci, które lubią wszelkie formy ruchu - od piłki nożnej po taniec. Napój jest dostępny w dwóch wersjach smakowych: malinowej i pomarańczowej, a na jego opakowaniu znajduje się piłka.


Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 
Dołącz do dyskusji: Jupik: nowy napój Aqua Sport, zmiany w całej marce