Jysk stawia na employer branding
Sieć sklepów Jysk startuje z nową kampanią employer brandingową. Firma zdecydowała się skupić komunikację na możliwościach, które w oczach zespołu mają największe znaczenie: „Wnieś zaangażowanie, odkryj możliwości” oraz „Silny zespół, potęga zaangażowania”.

Kampania jest obecna w mediach społecznościowych – na platformach takich jak Instagram, Facebook, TikTok i YouTube – i opiera się na serii dynamicznych, krótkich spotów video. Pokazują one drogę pracownika w Jysk: od momentu aplikowania, przez rozmowę rekrutacyjną, pierwszy dzień w pracy, aż po szkolenia i rozwój w strukturach firmy.
– Wierzymy, że najlepszym ambasadorem marki pracodawcy są nasi pracownicy. Dlatego oddaliśmy im głos – to oni wskazali, co naprawdę się liczy. Nasze nowe hasła to coś więcej niż slogany – to realne wartości, które wyznaczają kierunek naszego rozwoju – mówi Sylwia Filimon, dyrektor ds. komunikacji JYSK Polska.
Kampania towarzyszy szerokiej komunikacji podkreślającej 25 lat obecności Jysk w Polsce.
Dołącz do dyskusji: Jysk stawia na employer branding