„Kabaret na żywo” hitem Polsatu, program zyskał 180 tys. widzów
Jesienne odcinki programu „Kabaret na żywo” oglądało średnio 1,86 mln widzów, o 180 tys. osób więcej niż przed rokiem. Polsat w czasie emisji cyklu zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wpływy z reklam wyniosły 55,56 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Jesienią Polsat pokazał jedenasty sezon „Kabaretu na żywo”, po raz pierwszy cykl oglądać można było pod marką „Kabaret na żywo. Młodzi i Moralni”. Średnia widownia audycji w okresie od 12 września do 14 listopada br. (w niedziele o 20.00) wyniosła 1,86 mln osób, co przełożyło się na 13,38 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 12,01 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,78 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najwięcej widzów zgromadził pierwszy odcinek. Oglądało go 2,09 mln osób.

Dla porównania, pokazany w tym paśmie jesienią ub.r. „Kabaret na żywo. Klinika skeczów Mączących” śledziło 1,68 mln osób, co przełożyło się na 11,11 proc. udziału w 4+, 11,18 proc. w 16-49 oraz 11,91 proc. w 16-59. Kabaretowy program zyskał 180 tys. oglądających.
Polsat w paśmie nadawania programu „Kabaret na żywo. Młodzi i Moralni” zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem była TVP1 z udziałem na poziomie 14,94 proc., nadająca w tym czasie liczne audycje. Trzeci był TVN (9,06 proc.; „MasterChef”), a czwarta - TVP2 (3,71 proc.; gł. „Kabaret. Super Show Dwójki”, „Postaw na milion” oraz filmy).
Również wśród widzów w grupie wiekowej 16-49 Polsat był stacją drugiego wyboru. Z kolei w grupie 16-59 stacja zajęła miejsce trzecie.

Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków programu wyniosły 55,56 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
„Kabaret na żywo” to cotygodniowy show kabaretowy, w którym prezentowane są premierowe oraz znane już skecze i piosenki na wybrany temat.
Za produkcję nowego sezonu „Kabaretu na żywo” odpowiada spółka IZK. Poprzedni sezon produkowały AlberT Art oraz Eskander.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 8,36 proc.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Kabaret na żywo” hitem Polsatu, program zyskał 180 tys. widzów