Kampania BTL wprowadza Colgate Total Advanced Sensitive
Pod hasłem "Wybierz nowy wymiar ochrony" rusza kampania BTLwprowadzająca pastę Colgate Total Advanced Sensitive. Akcjaobejmuje punkty sprzedaży.
Startująca właśnie kampania BTL reklamuje wprowadzaną na rynekpastę do zębów Colgate Total Advanced Sensitive.Akcja pod hasłem "Wybierz nowy wymiar ochrony" podkreśla, żeprodukt łączy 12-godzinne działanie antybakteryjne z łagodzeniemnadwrażliwości zębów.

Działania obejmują materiały POS oraz prezentacje z udziałemhostess w sklepach. Realizacją kampanii zajmuje się agencjamarketingu zintegrowanego Focus Media Group.
Kampanie reklamowe

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Kampania BTL wprowadza Colgate Total Advanced Sensitive