SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kampania z okazji 70-lecia oliwki Bambino

Z okazji 70-lecia oliwki Bambino firma Beiersdorf ruszyła z kampanią reklamową „Wasza formuła czułości”.  Działania obejmują m.in. spot telewizyjny. 
 

materiały prasowe materiały prasowe

Urodzinowej celebracji oliwki Bambino towarzyszy nowa odsłona produktu – z uproszczoną, bardziej naturalną formułą i jeszcze łagodniejszym działaniem.  

– Ta kampania to hołd dla relacji między rodzicem a dzieckiem – spokojnej, prawdziwej, pełnej troski. W czasach szybkiej komunikacji i krzykliwych reklam chcieliśmy zatrzymać się na chwilę i pokazać to, co naprawdę ważne w macierzyństwie od pierwszego dnia: czułość, codzienne gesty i emocjonalne dziedzictwo marki – mówi Agnieszka Kołecka, senior brand development manager.

W centrum kampanii znalazł się spot telewizyjny ze scenami ukazującymi relację mamy i dziecka. Spot ma dopełniać przekaz marki, mówiący o tym, że prawdziwa pielęgnacja zaczyna się od czułości.

Kampania „Wasza formuła czułości” poza telewizją obejmuje digital, social media oraz aktywności PR. Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada AF. Agency.

Dołącz do dyskusji: Kampania z okazji 70-lecia oliwki Bambino

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl