Finał „Kanapowców”. TTV wiceliderem w grupie komercyjnej
Szósty sezon „Kanapowców” oglądało w TTV średnio 317 tys. widzów – wynika z danych Nielsena. Stacja już zapowiedziała kontynuację programu, tym razem z udziałem matek i córek.

Premierowe odcinki szóstego sezonu „Kanapowców”, z udziałem nastolatków, ukazywały się na antenie TTV we wtorki o godz. 22.00 między 4 marca a 6 maja. W analizowanym okresie średnia oglądalność programu wyniosła 317 tys. widzów, to dało stacji TTV udział w rynku na poziomie 3,69 proc. w grupie wszystkich widzów, 5,89 proc. w grupie 16-49 oraz 5,68 proc. w 20-54 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Kanał TTV w porze emisji „Kanapowców” był wiceliderem rynku w obu grupach komercyjnych, a w grupie ogólnej zajmował ósme miejsce. Najchętniej oglądany odcinek szóstej serii kanapowców, wyemitowany 22 kwietnia, zgromadził przed telewizorami 366 tys. widzów. Najniższą oglądalność miała premiera programu z 4 marca, którą zobaczyło średnio 254 tys. osób.
Czytaj także: Będzie szósty sezon „Zakupu w ciemno”. Ruszył casting
“Kanapowcy” z mniejszą widownią niż "Kanapowczynie"
Ubiegłej wiosny TTV emitowało w tym paśmie drugi sezon „Kanapowczyń”. Wówczas średnia oglądalność programu wyniosła 348 tys. widzów, przekładając się 3,74 proc. udziału w grupie ogólnej, 6,05 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 5,48 proc. w grupie komercyjnej 20-54.
Będzie kolejna edycja “Kanapowczyń”
Pod koniec kwietnia ruszył casting do kolejnej edycji "Kanapowczyń", tym razem adresowanej do matek i córek, które będą odchudzać się pod okiem trenera Krzysztofa Ferenca.
Dołącz do dyskusji: Finał „Kanapowców”. TTV wiceliderem w grupie komercyjnej